Wij zijn toegewijd aan het bieden van uitstekende verzendservices aan onze klanten binnen Nederland.
Alle bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. Er zijn geen extra kosten verbonden aan de levering van uw bestelling.
Wij werken samen met gerenommeerde bezorgdiensten zoals PostNL en DHL om betrouwbare en tijdige leveringen te garanderen.
Klanten ontvangen een bevestigingsmail met een volgnummer zodra hun bestelling is verzonden. Dit volgnummer kan worden gebruikt om de status van de levering hier te volgen.
Mocht een pakket niet worden bezorgd of kwijt raken, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen samenwerken met onze vervoerders om het probleem te onderzoeken en zullen, indien nodig, een vervangend pakket sturen of een terugbetaling regelen. Bekijk voor meer informatie ons retourbeleid hier.
Als u niet thuis bent op het moment van levering, zal de bezorgdienst een tweede poging doen of het pakket afleveren bij een afhaalpunt in de buurt. U ontvangt hiervan een melding met instructies over waar en wanneer u uw pakket kunt ophalen.
Bij het weigeren van een bestelling tijdens de levering, zijn de kosten van de retourzending voor uw rekening.
Mocht u het verzendadres willen wijzigen, neem dan binnen 24 uur na bestelling of vóór de cut-off tijd contact op met onze klantenservice via support@glowhome.nl.
Heeft u vragen over uw bestelling of ons verzendbeleid? Neem gerust contact op met ons klantenserviceteam via support@glowhome.nl of via ons contactformulier.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Maaks Productions
Naam website: Glow-home.nl
Adres: Tijnmuiden 59, 1046 AK Amsterdam
E-Mail: support@glowhome.nl
Contactformulier: hier
Telefoon:+31 657322497
Bedrijfsnummer: 82302170
BTW nummer: NL003670593B26
Openingstijden Klantenservice:
Maandag tot vrijdag: van 09:00 tot 17:00
Zaterdag en zondag: van 11:00 tot 16:00
Wij streven ernaar om binnen één dag te antwoorden.